הפרסומות הכי גרועות הן אלה שבסופן אנחנו מעקמים את הפרצוף, מרימים גבה ואומרים בזלזול: עאלק...
בפרסומות, מגניבות ומקוריות ככל שיהיו, צריך שהמוצר יענה על שאלה שעולה בפרסומת, על צורך מוגדר. אם בסוף אנחנו לא מבינים מה הקשר, אנחנו לא נקנה את המוצר.
המוצר שלך חייב אלמנט מבדל, חייב יתרון על פני המתחרים, חייב חידוש. אחרת, אין הצדקה לקיומו. ויש לו כזה. בטוח. אתה יודע שהוא ממלא איזה חלל, פונה לקהל יעד שעוד לא פנו אליו, עונה על איזה צורך, ועל הצורך הזה הקמפיין שלך צריך לענות במדויק.
כשאתה יוצא בקמפיין למוצר שלך, המוביל בתחומו, החדשני מסוגו והיחיד במינו, אתה חייב להגדיר לעצמך מהן החוזקות האמיתיות שלו, במה הוא נבדל ממוצרים אחרים ומה המסר שאתה רוצה להעביר. בקיצור, אתה חייב יועץ שיווקי. כי לא מספיק שאתה מאמין במוצר שלך, אתה צריך לגרום לאחרים להאמין. השלב הזה כ"כ חשוב כי הוא הבסיס להמשך פעילות שיווקית ופרסומית נכונה ומדויקת ולכן שווה להיעזר בייעוץ שיווקי ולא ללכת רק לפי תחושות בטן.
ייעוץ שיווקי יתן לך מבט יותר רחב על כל השוק הרלוונטי למוצר שלך, ייצר לך (אם תחליט) סקר שוק, ימפה את המתחרים, את הצרכים האמיתיים בענף ויגדיר, יחד אתך, את המסר הכי מדויק והכי מבדל. זה שיעשה את האימפקט הכי גדול ומשמעותי.
זה לא חייב להיות ייעוץ שיווקי שגם ייצר עבורך את הקמפיין עצמו ואת יתר הפעילויות השיווקיות ( אם כי, למה לא?) זה יכול להיות משהו נקודתי, פגישות בודדות עם מישהו מומחה, ששופך קצת אור וממקד אותך, לפני שאתה מתפזר.
ואם נדמה לך שזאת הוצאה מיותרת, משהו שלא נלקח בחשבון בתקציב השיווק, קח בחשבון שקמפיין גרוע, יעלה לך הרבה יותר.
שרון ישראל מנכל חברת Xtra Mile חברת Xtra Mile מספקת שרותי שיווק, פיתוח עסקי ומכירות במודל של מיקור חוץ (OS) http://www.xtra-mile.co.il
>